۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۴۸۵۲۸
معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول خبر داد؛

توزیع بسته های معیشتی| همکاری طلاب با کادر درمانی بیمارستان

توزیع بسته های معیشتی| همکاری طلاب با کادر درمانی بیمارستان
حجت الاسلام خاکی گفت: حضور طلبه‌ها در بیمارستان برای همکاری با کادر درمانی و در آرامستان‌ها برای انجام غسل و کفن متوفیان کرونایی دیگر فعالیت صورت گرفته مدرسه است.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: کمک‌های مردمی برای نیمه شعبان با عنوان نذر سلامت و سفره مهدوی میان نیازمندان جمع آوری و صد بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان توزیع شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه مواد شوینده، شیر و بهداشتی نیز در کنار بسته‌های غذایی در اختیار نیازمندان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی در شهرستان دزفول و مناطقی همچون اسلام آباد و زیباشهر توزیع شد ضمن اینکه در مرحله پیش رو با تبعیت از فرامین رهبری، در بحث رزمایش همدلی گام برمی داریم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تا پیش از رمضان بیش از ۳۰۰ بسته غذایی در قالب سفره‌های معیشتی توزیع می‌کنیم، عنوان داشت: حضور طلبه‌ها در بیمارستان بزرگ دزفول برای همکاری با کادر درمانی و در آرامستان‌ها برای نظارت و انجام غسل و کفن متوفیان کرونایی دیگر فعالیت صورت گرفته است.

حجت الاسلام خاکی بیان داشت: در جلسه‌ای که با ریاست و معاونان دانشگاه علوم پزشکی، رییس بیمارستان بزرگ و نماینده شهرداری و آرامستان‌ها برگزار شد، مقرر گردید که با تعیین یک مکان مخصوص، طلبه‌ها به غسل، تکفین و اقامه نماز بر متوفیان کرونایی بپردازند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات